Antena 25: Mladi i Jutjub

Kakav sadržaj mladi prate na Jutjubu? Koga prate i zašto? Kako je snimati klipove svakodnevno i stvarati sadržaj koji će uvek biti zanimljiv tvojim pratiocima? Dario Kesegi, poznatiji kao Sićo, odgovara nam na ova i mnoga druga pitanja.
Autor/ka Marina Zec

12. November 2020

Jedna od najpoznatijih društvenih mreža, Jutjub, još od 2006. godine je prostor na kome svako ko želi može da okači neki klip – snimak koncerta, kolaž sa muzikom, snimak svojih ljubimaca ili, možda, snimak sebe. Oni koji su snimali svoj život, svoje utiske, davali savete ili pravili zanimljive sadržaje postali su prvi influenseri. Dakle, prvi influenseri nisu nastali ni na Instagramu, ni na Tik Toku, već upravo na Jutjubu i njih zovemo – jutjuberi. Imali smo priliku da ugostimo jednog od njih, a to je Sićo ili Dario Kesegi, čovek čiji jutjub kanal ima preko 270 000 pratilaca. Sićo je svoju jutjub karijeru započeo sa Stuberima, ekipom sa kojom je u početku pravio klipove, a pre godinu dana se preselio u Beograd i rešio da pravi klipove i samostalno. Kako je to biti jutjuber, snimati klipove svakodnevno i stvarati sadržaj koji će uvek biti zanimljiv tvojim pratiocima – su neke od tema o kojima pričamo u našoj emisiji.

Voditeljka: Marina Zec

Pratite nas na:

0 Comments

Pošalji komentar

Vaša email adresa neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

Preporučeni tekstovi

Antena 25: Mladi i seksualna orijentacija

Antena 25: Mladi i seksualna orijentacija

U novoj epizodi Antene 25 sa Jovanom Ilićem razgovaramo o odnosu mladih prema pravu na seksualno opredeljenje, o prisutnosti seksizma u društvu i diskriminaciji u vezi sa seksulanom orijentacijom

Antena 25: Mladi i muzička industrija

Antena 25: Mladi i muzička industrija

U novoj epizodi Antene 25 sa Markom Radojkovićem razgovaramo o odnosu mladih prema muzičkoj industriji, „Kišobran” žurkama, noćnom životu u Beogradu, muzičkoj sceni i izdanjima „Pop Depresije”

Antena 25: Mladi i kulturna dešavanja

Antena 25: Mladi i kulturna dešavanja

U novoj emisiji postavljamo pitanje koliko su ljudi mlađi od 30 godina uopšte zainteresovani za kulturna dešavanja koja se ne dešavaju u virtuelnom prostoru?