„Dok se ne rastope boje” je slobodno se može reći prvi pop singl za projekat VIDIQ. Na prethodna dva izdanja, Hotel Yugoslavia i Sumrak, zvuk je bio baziran na prilično tvrdom rokenrol zvuku, dok novi singl donosi izlet u pop-rok osamdesetih. Referenca na repliku iz flma Kako je propao rokenrol je prilično očigledna, a želja autora Milana Stankovića je bila da uradi omaž tom vremenu, kada je čini se sve bilo realnije, iskrenije, opipljivije.
Prateći video spot prikazuje dvoje ljudi koji u otuđenom vremenu pokazuju samo naznake privlačnost i traže zrno hrabrosti da izraze svoje emocije. Video, kao i pesma govori o otpuštanju (i opuštanju) onoga što grčevito držimo, o tome da je ponekada jedini način da se zadrži kontrola, da se ista prepust svemu što je oko nas. Video je urađen pod pokroviteljstvom SOKOJ-a, kao proizvod godišnjeg konkursa Fonda za kulturna davanja.
Singl je preko izdavačke kuće Galama! dostupan na svim striming servisima
0 Comments