Prvi pop singl novog muzičkog projekta Vidiq

Novi singl donosi izlet u pop-rok osamdesetih

11. February 2021

„Dok se ne rastope boje” je slobodno se može reći prvi pop singl za projekat VIDIQ. Na prethodna dva izdanja, Hotel Yugoslavia i Sumrak, zvuk je bio baziran na prilično tvrdom rokenrol zvuku, dok novi singl donosi izlet u pop-rok osamdesetih. Referenca na repliku iz flma Kako je propao rokenrol je prilično očigledna, a želja autora Milana Stankovića je bila da uradi omaž  tom vremenu, kada je čini se sve bilo realnije, iskrenije, opipljivije.

Prateći video spot prikazuje dvoje ljudi koji u otuđenom vremenu pokazuju samo naznake privlačnost i traže zrno hrabrosti da izraze svoje emocije. Video, kao i pesma govori o otpuštanju (i opuštanju) onoga što grčevito držimo, o tome da je ponekada jedini način da se zadrži kontrola, da se ista prepust svemu što je oko nas. Video je urađen pod pokroviteljstvom SOKOJ-a, kao proizvod godišnjeg konkursa Fonda za kulturna davanja.

Singl je preko izdavačke kuće Galama! dostupan na svim striming servisima

Tagovi:

Pratite nas na:

0 Comments

Pošalji komentar

Vaša email adresa neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

Preporučeni tekstovi